Makkelijk Lezen

Makkelijk Lezen

Lees je al een beetje in het Nederlands? Wil je graag meer boeken lezen? Bij de 'Makkelijk Lezen' groep lezen en bespreken we samen Nederlandse boeken. Zo leer je nieuwe woorden en ontwikkel je gevoel voor taal. En je verbetert meteen je uitspraak. We lezen op A2 niveau.

Twijfel je of je mee kunt doen? Loop binnen op dinsdag tussen 10.00 en 12.00 uur bij het inloopspreekuur voor het Taalhuis, in Huis73. Dan kijken we met je mee naar jouw niveau en interesses. Voor alle vragen over oefengroepen in Huis73, mail naar taalhuis@huis73.nl

Contact

Adres:
Huis73 Den Bosch
Hinthamerstraat 72 74
5211 MR 's-Hertogenbosch
Plan je route

Wanneer

  • donderdag 21 oktober 202110.00 - 11.30 uur
  • donderdag 28 oktober 202110.00 - 11.30 uur

Prijzen

  • Gratis

Locatie